CARNAVAL LA VENETIA
Trieste, Palatul Miramare-Venetia-Murano-Lacul Bled
Ziua 1. (Oradea-Padova~1000 km) Plecare Oradea la orele 00:00 noaptea pe ruta Oradea–Budapesta–Maribor–Ljubljana-Bled. Tranzitam Ungaria si Slovenia. Sosire in Italia, unde urmeaza un tur panoramic al orasului Trieste, cu portul industrial si portul de yachturi, Piazza del Unita cu cladirile impozante din perioada imperiala, Canal Grande, etc. Oprire la Palatul Miramare, situat pe coasta Marii Adriatice, intr-un peisaj pitoresc, in mijlocul unei gradini “botanice”, construit de Habsburgi in secolul 19. Cazare si cina la un hotel de 4* din zona Treviso/Vicenza.
Ziua 2. Mic dejun. Pornim cu trenul spre Venetia. Sosire in Venetia, unde urmeaza un tur pietonal spre Podul Rialto, punte de intersectie important al traficului venetian, unde vom face un popas cu timp liber. Ne idreptam apoi spre Piazza San Marco cu Bazilica San Marco (si interior), Palatul Dogilor, Puntea Suspinelor, Campanila, Biblioteca Marciana, Turnul cu Ceas, toate situate in inima Venetiei. Timp liber pentru a ne bucura de festivitatile si frumusetile Orasului Indragostitilor si de vartejul carnavalului. Optional, vizita cu vaporasul la Murano, insula producatorilor de sticla, unde vom participa la o demonstratie de prductie a obiectelor decorative din sticla. Intoarcere cu vaporasul in Venetia. Dupa-masa are loc Festa delle Marie, sau concursul de frumusete traditional al tinerelor din Venetia; urmeaza parada costumelor. Ne intoarcem cu trenul la cazare. Cazare si cina la aceelasi hotel.
Ziua 3. Mic dejun. Pornire spre casa, sosire in Slovenia, unde, facem un popas la una dintre cele mai renumite destinatii turistice ale Sloveniei, Lacul Bled; acesta este un lac glaciar, asezat intr-o depresiune printre Alpi. Lacul are in mijloc o insulita pe care se gaseste o bisericuta de pelerinaj. Sosire in tara noaptea tarziu.
Data de plecare
Tarif standard in camera
dubla / tripla (avans 30%)
Tarif Early Booking >30.11.2024
(avans 30%)
21-23.02.2025
285 euro
265 euro
Supliment camera single: 50 euro
Reducere copil<12 ani cazat cu 2 adulti in camera: 30 euro
CLIENT FIDEL: BONUS, LOCURI PREFERENTIALE
Tarifele au fost calculate la grup de minim 40 turisti. Suplimentul pentru transport, pentru grup 30-39 persoane, 20 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii. Client Fidel=Client care a mai calatorit cu agentia DD Travel, incepand din decembrie 2022
Tariful include:
- transport cu autocar clasificat international 3*cu incalzire, A/C, statie audio-video, scaune rabatabile, etc.
- 2 nopti cazare în camere de 2 si 3 paturi cu demipensiune (mic dejun bufet, cina-meniu 3 feluri+apa si vin) la un hotel 4* în zona Treviso/Vicenza
- ghid turism din partea agentiei
- taxe de parcare autocar
Tariful nu include:
Intrarile la obiectivele turistice din program se achita la fata locului si sunt optionale:
- Palatul Miramare: A: 12 euro, Bazilica San Marco: cca 8 euro (cu Palla D'Oro), deplasare cu trenul la Venetia, cca 20 euro (dus-intors); Excursie la Murano cu vaporasul prin laguna: 27 euro (minim 30 persoane); plimbare cu vaporasul la Bled, 17 euro; tarifele sunt valabile la momentul intocmirii programului, in octombrie 2024, ele pot suferi modificari pana la plecare.
- asigurarea medicala si asigurarea storno (optional)
- csatile pentru audioghid; bacsisurile
- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) ; mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor. Locuri preferetianle se pot rezerva doar pana la randul 6
Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.
Ora de imbarcare
Orasul de imbarcare
Locul de imbarcare
Tarif
00:00:00
Oradea
Piata 1 Decembrie nr 2
0
21:00 (-1 zi)
Cluj-Napoca
Cluj-Napoca, Complex Vivo
20:20 (-1 zi)
Turda
Omv Autostrada
30 euro
19:00 (-1 zi)
Tg. Mures
OMV, Str. Gh. Doja
40 euro
21:30 (-1 zi)
Satu Mare
MOL, Drumul Careiului
22:00 (-1 zi)
Carei
MOL, Bld. 25 Decembrie
Zalau
MOL, Bld Mihai Viteazu
21:40 (-1 zi)
Arad
OMV Centura, Calea Zimandului
Timisoara
Parcarea Real, Calea Aradului
Tariful transferului este valabil pentru dus si intors, si se realizeaza la minim 4 turisti/traseu; numarul locurilor sunt limitate in functie de marimea mijloacelor de transport (4, 8, 15, 19, 48 locuri)
Turistii care sosesc din alte orase decat din cele din care asiguram transfer, pentru parcare gratuita pe timpul excursiei, va rugam sa contactati agentia.
CONDITII DE INSCRIERE:
1. LA TARIFE EARLY BOOKING, CIRCUITE AUTOCAR SI AVION
Avansul este de 30% din valoarea serviciilor turistice care se achita cel tarziu cu 48 ore dupa semnarea contractului, iar diferenta cu cel tarziu 45 zile inainte de plecare.
2. LA TARIFE STANDARD, CIRCUITE AUTOCAR SI AVION
RENUNTARI, PENALITATI:
LA TARIFE STANDARDARD SI LA TARIFE EARLY BOOKING
1. În cazul serviciilor turistice circuite DD Travel, realizate cu autocarul, penalizările sunt de:
a) 20 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 60 zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 59-45 de zile calendaristice înainte de data plecării;
c) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44-30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
d) 70% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;
e) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;
2. În cazul serviciilor turistice circuite cu avionul, penalizările sunt de:
a) 190 euro, dacă renunţarea se face pana cu cel tarziu cu 60 zile inainte de plecare
b) 190 euro+20%, dacă renunţarea se face pana cu cel tarziu cu 59-30 zile inainte de plecare
c) 190 euro+50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face intre 29-16 zile inainte de calatorie
d) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;
CONDITII DE CALATORIE
1. Acte de calatorie, vize, minori
- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile in functie de destinatie, CI valabil minim 3 luni de la data intoarcerii, iar in afara UE, pasaport valabil minim 6 luni de la data intoarcerii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere; agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.
- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.
- obtinerea vizelor. In caz ca turistul este refuzat la obtinerea unei vize de calatorie, Agentia nu se poate face raspunzatoare, iar turistului ii revin penalitatile din contract, penalitati de anvergura egala cu renuntarea la pachetul turistic, dupa caz.
- se recomanda turistilor sa aiba asupra lor telefon cu roaming activat. In caz de ratacire/pierdere/obligatie de a se mobiliza pentru un act de calatorie pierdut, comunicarea turistului cu ghidul sau cu Agentia fiind indispensabila pentru turist. Agentia nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care turistul nu are nici un mijloc de comunicare, rolul ghidului fiind acela de a presta servicii de ghidaj grupului si nu de a asista turistii care dintr-un motiv de neglijenta voit sau nevoit se abat de la program. Rolul de asistenta in aceste cazuri ii revine Agentiei si serviciul se asigura prin telefon.
2. Starea/conduita turistului
- turistul este raspunzator pentru starea sa fizica, medicala si mentala; deoarece este vorba de circuite in care si mersul pe jos este o activitate specifica si indispensabila, agentia nu isi poate asuma neprestarea unor servicii turistilor care nu au un grad normal de locomotie si mai ales handicapuri nesemnalate la inscriere. Turistul este obligat de a-si anunta handicapul la inscriere iar agentia poate accepta sau refuza inscrierea in functie de gradul de dificulate al traselui si in functie de gradul de handicap declarat de catre turist. Starea de sanatate mentala anormala poate afecta buna desfasurare a activitatii turistice; in cazul unui comportament fizic sau verbal agresiv din partea turistului, Agentia va apela la politia locala sau servicii medicale de urgenta din tara respectiva. In cazul in care comportamentul agresiv a unui turist afecteaza grav buna desfasurare a activitatii turistice, acesta poate fi exclus in baza unui proces verbal semnat de majoritatea turistilor, acesta neputand pretinde Agentiei despagubiri legate de servicii neprestate. In baza acestor evenimente, turistul va fi refuzat la alte inscrieri la circuite/programe, astfel ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela.
- in cazuri neasteptate, provocate de turist din propria neglijenta voita sau nevoita, intarzieri, pierderi acte de calatorie, Agentia nu are nici o responsabilitate financiara pentru a asigura transportul la urmatorul punct sau la Consulat. Programul grupului nu poate suferi din aceasta cauza. Agentia are o responsabilitate de a asista turistul telefonic in vederea rezolvarii situatiei. Numarul de telefon de urgenta la care turistul poate apela, in caz de nevoie este: 0770 273935
- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca intarzierea implica pierderi in buna executarea a programului turistic sau perioada de stationare a autocarului este limitata in locurile destinate stationarii sau daca orele de condus ale soferilor au de suferit din cauza asteptarii dupa turistul intarziat. Agentia nu este raspunzatoare pentru servicii neprestate turistilor care intarzie de la program, voit sau din neglijenta.
- in circuitele de grup, in general un numar mare (30-45) de turisti calatoresc impreuna si in spatii inchise, din acest motiv, turistul este obligat sa pastreze o stare de igiena corporala adecvata, care nu afecteaza negativ turistii care stau in apropierea lor.
3. Hotelurile
- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie si nu depinde de agentie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.
- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.
- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9-11 ore/noapte, respectand orele de condus ale soferilor.
- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze/sa duca obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere si tot turistul va suporta penlitatile aferente, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.
- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu mici rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind unul de deconectare, de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic sau program prelungit, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre conducerea hotelului.
- solicitare partaj: gentia nu are posibilitatea sa garanteze partajul, insa ofera cu mare probabilitate partaj in camera dubla sau tripla. In cazul in care nu se gaseste partaj in camera dubla, turistul va opta pentru partaj in camera tripla sau va achita supliment de camera single; turistul nu este indreptatit sa renunte la excursie. In caz ca nu se gaseste partaj, turistul accepta plata suplimentului de single ....DA/NU... In caz ca nu se gaseste partaj in camera dubla, turistul accepta partaj in camera tripla ....DA/NU....
4. Programul excursiei/ghidul/vizitele la muzee
- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita este justificabila, nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti. Programul excrusiei poate fi modificat de catre personalul de bord in cazul in care acest lucru este absolut necesar.
- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid de turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.
- pentru a oferi servicii de ghidaj de calitate, Agentia a achizitionat aparate audioghid, care sunt furnizate turistilor gratuit la majoritatea circuitelor (atentie, nu putem asigura audioghiduri la toate circuitele!); turistul este raspunzator pentru receptorul audioghid pe parcursul circuitelor, iar in caz de pierdere sau distrugere (cu exceptia defectarii aparatului folosit destinatiei) turistul este obligat sa achite contravaloarea sau repararea receptorului audioghid. Contravaloarea receptorului audioghid distrus sau pierdut este de 100 euro.
- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective; (turistii nu pot pretinde prestatii de ghidaj ghidului roman la muzee), exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar, anticipat vizitei.
- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina, Sagrada Familia, Galeriile Uffizi, etc) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata si comisioanele Agentiei.
5. Mijlocul de transport/bagajele
- locurile in avion la cursele low-cost, de regula sunt distribuite aleatoriu de catre compania aeriana. Putem asigura 100% locuri alaturate doar turistilor care solicita expres acest lucru si sunt dispusi la plata unei suprataxe companiei aeriene.
- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video.
- securitatea pe timpul transportului: turistul are obligatia de a purta centura de siguranta in autocar, de a nu bloca culoarul si a nu se plimba pe culoar in timpul mersului. Blocarea culoarului in timpul mersului poate implica incidente grave in caz de nevoie de evacuare. Turistul nu are dreptul de a lua in autocar scaune pliabile sau geanta frigorifica; turistul are dreptul la un bagaj de mana mic, perna, patura si alimente minime consumabile in timpul popasului in afara autocarului. Bagajul de mana nu poate depasi greutatea de 5 kg si trebuie sa incapa in spatiul deasupra capului sau sub scaunul turistului. In cazul in care bagajul de mana are dimensiuni mai mari, acesta se va depozita in cala de bagaje, fara ca turistul sa aiba acces la ele in timpul transportului.
- consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate.
- bagajele si obiectele de valoare; raspunderea privind pierderea, furtul, a obiectele personale de valoare si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Turistul este obligat sa detina valorile banesti, bijuterii, acte asupra lui si nu in bagajele de cala. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. In general si asigurarea medicala include o asigurare de bagaje. Bagajele valoroase trebuie asigurate special iar continutul lor trebuie declarat la incheierea asigurarii si prezentate la imbarcare, personalului de bord. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul sau autocarul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina companiei aeriene / transportatorului în temeiul actelor normative specifice; litigiile in acest sens vor avea loc intre turist si transportator/compania aeriana.
- autocarele sunt verificate si controlate tehnic in UE, din ce in ce mai frecvent. Autocarele sunt si cantarite, si din pacate, multe autocare depasesc masa totala maxima autorizata. In caz de control, autocarul este amendat si nu are permis de a porni din loc pana cand masa totala maxima autorizata este depasita; astfel suntem nevoiti sa limitam cantitatea de bagaje. Cantitatea de bagaje permise sunt: un bagaj de cala de 20 kg/persoana si un bagaj de mana de maxim 5 kg, total 25 kg bagaje pentru o persoana. Orice bagaj care depaseste greutatea mentionata, este refuzat la imbarcare. Nu exista optiunea de a achita suprataxa pentru bagaje mai mari. Turistul care achizitioneaza bunuri pe parcursul calatoriei si depasesete greutatea mai sus mentionata, se angajeaza ca in cazul depasirii masei maxime totale autorizate din cauza bunurilor sale, se risca la plata amenzii aferente.Bunurile achizitionate trebuie sa intre in bagajul de cala sau in bagajul de mana. Dimensiunile acestora nu pot depasi dimensiunile valizelor normale pana la mari, iar bagajul de mana trebuie sa intre in spatiul deasupra capului sau sub scaun. In cazul in care bagajul de mana depasese aceste dimensiuni, acesta se va pune in cala de bagaje fara ca turistul sa aiba acces la el pe timpul transportului sau a popasurilor.
- ziua de plecare şi ziua de sosire, in cazul pachetelor de servicii de călătorie, nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului; In cazul intarzierilor in trafic, Agentia nu poate fi obligata la despagubiri, iar activitatile turistice din aceste zile pot fi reduse sau anulate, iar in caz ca e posibil, reprogramate.
- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre agentie cu 3 zile inainte de plecare; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii. Mentionam ca locurile preferentiale se pot rezerva doar pana la randul 6 pe ambele parti.
- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute: lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cel tarziu, cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Oradea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.
- in cazul circuitelor unde grupul este format din grup cu avionul si grup cu autocarul, agentia isi rezerva dreptul de a modifica programul intregului grup in functie de schimbarea orarului de zbor. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri sau schimbari in programul excursiei datorita modificarii orarului de zbor. Agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica ordinea sau conţinutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.
- modificarea orarului de zbor, in cazul in care nu afecteaza grav programul excursiei, nu este motiv de renuntare in cazul unui pachet turistic, care implica si alte componente, hoteluri, transferuri, program turistic; acestea nu pot fi anulate din cauza modificarii unui alt component al programului si, implicit, contravaloare lor, nu poate fi returnata turistului.
-
Semnatura turist.................................. Data …...............................................
vezi mai multe
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!